♥Underbart♥

.. Är fortfarande nere i en svacka som antagligen kommer hålla i sig tills jag slutat på det där jobbet, suck!..
Men det är helg och ja jag njuter till fullo =).

Idag sov jag till tjugo i ett, GALET! det har jag inte gjort på vääldigt länge kan jag meddela. Men efter en jävligt jävligt seg vecka så har jag blivit totalt slut och det tog verkligen ut sig i morse.

Nu sitter jag bara och segar efter en runda med William & Bazze.
Vi (Jag & William) spelade nyss ut mitt nya spel, resident evil 5. Skit härligt spel, saknar det redan haha, får spela om det snart =).

Var hemma hos pappa idag med som fyllade år. Jag har fortfarande lite svårt för honom av vissa anledningar men fick ändå firat honom lite. Han är trotts allt min pappa.

Söndag i morgon, inte fått tonat mina rutor på bilen än, suck..
Blir kanske att dra till ekeröds rasten i morgon och heja på sitt team Xl som ska tävla i morgon.
Traktorpulling ^^,.

Nej uscha, nu blir det sega vidare,.. Ville bara slänga in ett snabbt inlägg.. Bye <3



Kommentarer
Postat av: Manne

Heej!! Hörde att du ville ha nytt jobb? Jag kan kanske fixa till dig, men du måste höra av dig så fort som möjligt för annars är det någon annan som får det...

2010-05-03 @ 16:45:57
URL: http://wiigren.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: