♥Jag behöver INTE dig!♥

Varför NU??..
Efter 25 hela år så tror du jag behöver dig NU?.
Du har hela tiden funnets där men utanför räckhåll.
Nu ska du plötsligt bara dyka upp utan förvarning och tro dig få finnas där hos mig för alltid? all framtid? följa mig i graven och DELSUTOM dela grav med mig, i samma kista,,.. Vad ger dig rätten att få mig att blöda?
Vad ger dig rätten att skapa hål hos mig? i mig? Varför kunde du inte bara stanna i bakgrunden där du hela tiden varit?,. Du kan inte före någon talan, din tystnad skrämmer mig. Det som skrämmer mig är att med all tystnad i världen så är du den som kan få mig att blöda? ge mig smärta och stora som små hål..
Jag bara säger så här, ska du vara med mig och stå mig nära tills döden fäller oss i samma grav så SKÖT dig,.. Jag vill inte ha några hål, det är ok att blöda just när du tränger på men inte sen, aldrig igen.. Ge mig inga besväg, tvinga mig INTE att göra mig av med dig eftersom det är en smärta jag INTE vill utsättas för.
Det finns bara EN av dig hos mig, EN. Jag ångrar inte dig jag önskar bort dig. Men eftersom du nu finns där så säger jag en sista gång, håll dig hel och älskvärd så ska jag ta hand om dig med.
Till min ända och lite oälskade visdumstand ^^..
Ps, du ger mig huvudvärk :S

Hehe, <3




Kommentarer
Postat av: krolle

ASG fan vad grym gumman

2010-11-10 @ 20:32:18
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: Christine

Hehe ^^ Man är ju ganska kul ibland ^^

2010-11-11 @ 17:11:47
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: