♥Mår illa..♥

Nyss kommit hem från jobb,. Har skurit och serverat kakor hela dagen för öppet hus på norra kyrkogården,.
Jag har smakat ett par kakor och ätit torr kall mat och nu mår jag bara SÅ illa.
Det bästa är att man fått dubbel betalning för hela dagen, men andra sidan har man bara en ledig dag denna helgen =/. Behöver semester! Slutar dock jobba om 3 veckor. Någon som vill anställa mig då? ^^.
Jag är riktigt sugen på att göra vid mig, klä upp mig och ut och dansa ikväll men känns som alla redan har bokat sitt eftersom jag är ute i sista minuten som vanligt..

När jag var tillsamman med F dem sista mindre bra dagarna då längtade jag knäppt nog efter att få komma ut och leta rätt på den som passade mig bättre och ville vara en större del av mitt liv än vad han tycktes vela vara, ENLIGT mig då, på denna bloggen pratar jag enbart för mig själv, min känsla kan ljuga men det var väldigt lite tid för varandra m.m. Men nu blir jag bara illamående när jag tänker på att träffa ny kille och börja om allt,. Kan vara för att jag är ganska slut i kroppen just nu men ändå.!?.

Har tittat in bilder på killar jag tyckte var snygga förr och bara känner blää, palla.
Jag håller mig till vänskapliga "dejter" nu så får vi se vad hjärtat säger när allt känns rätt igen.
Saknar ju sparven fortfarande,.

Nä nu ska jag titta lite avsnitt på datorn igen och sen bara ta det lugnt tills jag får ett infall..
Bye så länge =)


Jag & bebis♥



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: