♥Mitt avslut♥

Det är inte med ett leende som jag idag hämtar mina saker och avslutar allt med F.
Men jag måste gå vidare.
Jag vill bara punktera att han INTE varit otrogen men vi har väll mer eller mindre olika syn på vad som är OK att säga/göra/skriva till andra när man träffar någon och planerar familj tillsamman. Det gör inte honom till en sämre människa bara väldigt fel för mig!.  Jag tänker INTE smutskasta människan jag ville leva livet med och planera familj och framtid med. Jag tänker inte heller låta andra göra det som om jag skulle uppskatta det, IKKE!!..
Jag önska det funka och att vi var mer lika på många punkter men det är vi inte.
Därför avslutar jag allt med honom idag!.

Jag ser fram imot en ny framtid med någon och är mer redo för förhållande och äkta kärlek än någonsin förr.
När en dörr stängs öppnas en ny!.
Alla har vi en som är rätt för oss, håll inte för hårt i den som får dig att tveka när den som får dig att vela ösa på finns där ute för dig!..

Jag tänker inte direkt söka efter ny, men jag tänker inte heller vänta på att han kanske knackar på dörren en dag för det vet vi alla att det sker inte!.

Jag har blivit jävligt kräsen efter många ting. Jag tänkte skriva en liten lista här sen om vad jag söker i en person, saker som kan ses som självklara hos vissa men inte hos andra. Jag söker min vissa ^^.

Nu blir det duschen! Bye,, LOVE to ya all / Er Stina♥




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: