♥Nähäpp♥

Fick inte "mitt" avslut idag som jag hoppats på.
Han fick ett kvälls pass på jobb så får försöka hinna med och ta det i morgon.
Det är tråkigt att vi inte tycks kunna göra detta på ett vänskapligt sätt efter allt och i vuxen ålder.
Det var inte riktigt så här jag ville ha det men en kan inte styra två.
Jag hoppades från dag ett att han var den rätta, min prins, min framtid och mitt barns pappa.
Just nu är det arga sms och tidsbokningar för att hämta saker och vela ha ut varandra ur varandras liv, smått tråkig stämning. Hade jag fått välja hade jag trollat tillbaka allt till dag ett och behållt honom som en värdefull vän i stället.

Jag, mamma och lillfisen "min syster på 13 ^^" har nyss ätit kebab,, känns nyttigt? men OJ så gott :P.
Har bara segat bort dagen efter jobb och det har verkligen min kropp uppskattat, är heeelt slut efter att ha jagat en massa jävla löv i värsta jävla stormen,, lite toss man kan få!!.. Tur man är 18 i sinnet annars hade min kropp gett vika :P.

Nu blir det in på gratis tv på internet och titta lite avsnitt :P, vad lockar i dag !? :S.. Massa att välja på :D
Ska försöka låta bli bloggen för ikväll. Bloggen går varm när min hjärna går varm. Det vill svara på alla dagar som bloggen varit öde ^^.

Bye alla, sov gott. Fira Fredag för mig med i morgon, jag ska ju jobba lördag :S.
Natti♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



vill du dela med dig av sidan med gratis tv på internet (vad heter sidan)? ^^ Hade varit döösjysst!

2010-11-04 @ 22:36:27
Postat av: Manne

Det kommer att lösa sig... Finns här.

2010-11-05 @ 10:50:00
URL: http://tweeniez.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: