♥One fucking good day♥

Söndag, en dag för sneseglare och trötta bilförare :P
Denna dag valde jag och Andy att köra till Malmö för att gå en sväng på as dyra XXXLutz.
Verkligen upplevelse för sig att se priserna på så mycket fula saker haha, visst fanns en massa fint med =). Men även om man skulle vela ha sakerna hade man fått spara några år först =/.
Efter att vi varit där någon timme drog vi till burger king och tugga gott gott :P
Sen vandrade vi runt lite på mobilia och jag fick fixat en farsdags pressent med till styvfassan =).
Nu är man hemma och har nyss tryckt tacos i skallen, min mage exploderar snart GHHA!, blir att gå en runda till hemmakväll för att få med sig coca cola hem :P

Sitter och väntar på att M ska få tid över på sitt jobb att skänka lite värme genom ett samtal =)

Måndag imorgon och jag har en liten överraskning till Nicklas :P Han kommer bli sååå glad :P

Tack för du lyser dit jag står, tack för du läker sår.
TACK för att du leder mig dit jag behöver vara och står där vid min sida när jag väntar in min tid hos psykolog.
Ditt stöd och värme betyder mer än allt guld i världen. Du får mig att förstå varför jag gav livet ännu en ärlig chans♥

Gooood it´s a good day♥

Älskar ER underbara människor.
Pussar eder Stina♥

Take care♥

You only live once.

 



 


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: