♥smile without smiling♥

Vad ska vi kalla denna dagen då? :S
Hemsk?, dyster?, seg?, rolig?, snabb?, hela dagen har verkligen växlat från kul till tråkig, från snabb till slö och tillbaka til snabb,. Känslorna har svallat till ett par gånger då jag faktiskt haft lusten att bara gå hem. Sa ett par gånger att jag skulle gå hem med tog mig i kragen och tänkte på dem få dagarna jag har kvar där.

Mitt mående pendlar verkligen kraftigt.
Om inte min tid till psykolog kommer snart kommer jag ringa och jaga dem.
Jag vill verkligen rensa ut på mina konstiga växlingar och tankar.
Jag är oftast glad och förtränger vissa saker men när man sen har en dålig dag slår det till ordentligt =/.

Nu är jag hem kommen från jobb och sitter och försöker koppla av, har ont över allt och känner för att klaga sönder allt. Men sen tänker jag på morgon dagen. Även om jag längtar så skrämmer den lite.
Jag vill inte riktigt synas men ändå bli sedd, hur går det ihop?..
Jag längtar i alla fall och hoppas det blir skit bra =).

Nu ska jag bråka lite med mitt face som alltid ska fyllas med fula finnar varje gång jag har min pisse vecka, KUL och tacksamt eller inte =/. Det värsta med vintern är att man blir så blek och ful som om skiten skulle synas mindre då eller INTE!..Vill inte se ut som något jävla puderluder med RENT för mycket smink i heller, ghhaa :P

Nu ska jag sluta klaga vilket leder till att jag slutar skriva för dagen hehe :P
I alla fall för nu^^

Bye♥

:P




Kommentarer
Postat av: Danne

Stina jag tycker verkligen inte att du ska klanka ner på dig så DU är den mest underbara person jag känner fast vi inte träffas så ofta mer tyvärr =( Du har både utstrålning och är så enormt vacker så de finns inte ord som täcker de jag vill säga.... Tänker på dig dagligen<3

2010-11-24 @ 04:20:10
URL: http://pumadannes.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: