♥Söndag♥

Jahapp, då var det söndag och man vaknar halv åtta :S.
Hjärnan har ju tydligen ställt in sig på att jag ska jobba hela veckan..
Försökte somna om igen men slutade bara med att jag hade lakan på golvet och täcket smet sig, suck!.

Blir att gå ner och ta en kopp kaffe strax.
Lagom jävla seg idag! Hoppas det vänder.
Bion kommer bli as bra så då kommer jag nog vakna till ordentligen.

Kvart i fem ska jag vara i Malmö och möta upp Andy för att gå och äta och se en bio
Länge sen man var och såg bio nu.
Blir filmen due date =).

Som den känns nu kommer jag inte vela ha kille på evigheter! Känner mig konstig i hela kroppen när jag tänker på killar eller ja förhållanden,. Jag blir illa mående och irriterad.
Jag måste få ut F ur skallen först. Mest minnena med honom som bitit sig fast, känslorna är inte dem samma,. Tyvärr skulle jag vela säga men det var bäst att ge upp,.

Här kommer trailern på filmen vi ska se ikväll =)


Nu blir det kaffe,
Gooood byyyee ^^



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: