♥Wild and crazy♥

Vilken härlig helg och än är den inte slut =)

Fredagen började med jobb. Efter jobb funderade jag på ut gång men var inte säker på att någon var på men OM någon var på ojojoj, slutade med att Daniel J som jag haft väldigt nära kontakt med förut hängde med ut och två av hans vänner =). Anders var självklart oxå där och vi hade AS ball. Jag fick på mina hemmagjorda partysox, det värsta var väll att alla skulle gå och slita i dem för att dem inte trodde det var riktiga hål, prova något som förbättrar synen och ge FAN i mina partysox :P.
Det trillade in folk mot slutet och jag hade AS ball och var LÄTT den sexigaste tjejen där, :D.
När kvällen var passerad och det var dags att gå hem så följde Anders mig hem. Mister M ville jag skulle slå en pling så han fick se att jag kommit hem säkert så jag stannade kvar ute i kylan och lät hans röst värma mig,.
Tack för omtanke you´r the best♥.

Idag lördag sov jag MEGA länge, så jävla underbart! Till och med mister M hade vaknat tidigare :O.
Jag låg kvar och drog mig i sängen och bara NJÖT av ledigheten, muummssaa =)
Mitt på dagen körde jag min älskade bror till sin tjej efter att han lyckats missat bussen två gånger :S hör till mitt släckte att lyckas med det mesta haha! :P.
När jag väl var hemma igen satte jag mig vid datorn och bara slö surfade =).
Fick ett idé att tävla ut en soffsittare kväll med mig och vinnaren blev stjärnan Nina och hennes älskade dotter Belle♥
Vi har ätit gott, tittat tv/film och fotat lite =).
Här nedan är två av fotona jag tog på Nina, fin i massor♥.
Jag dök upp hos dem 07:15 och körde hem 00:40 riiiktig mysis kväll.

Nu bloggar man och är inte det minsta trött faktiskt haha :P.
I morgon blir det iväg och stryka runt på XXXLutz med Andy från lunda, ska bli trevligt =).

Min mega heta/läckra outfit från i helgen och bilder på Ninis kommer här:
Natti people.♥



Puss gurkan Nina ♥


VI är finast♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! Men hur f*n kom du in i de strumpbyxorna??? :P

2010-11-14 @ 14:48:00
Postat av: Christine

Haha men tack :P Ser jag så tjock ut så jag inte skulle komma i dem ^^.

Jag bara samlade ihop alla hålen och hoppade smidigt i dem <3

2010-11-14 @ 18:08:34
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Manne

Du skrev att du hade gjort dom hålen själv, men problemet är de att jag själv har sånna och jag har köpt mina. så jag tror inte att du har gjort dom själv.

2010-11-16 @ 18:48:21
URL: http://tweeniez.blogg.se/
Postat av: Christine

Manne- hahaha men för FAN! lägg ner... Jag har klippt mina SJÄLV, uppfattat.... Jag köpte dem så med innan var det svart tyg där hålen är, jag klippte bort allt det så gå och gräv ner dig!!

2010-11-17 @ 16:41:55
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Manne

Aja, det är nog bäst att du får rätt, även ifall jag vet saningen.... haha tönt

2011-02-03 @ 21:47:43
URL: http://manneslife.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: