♥ Ta dagarna som dem kommer♥

Kom nyss hem från Nina. Super söt go tjej.
Fick äntligen träffat Belle igen och det gav mitt hjärta lite ro♥.

Jag har ingen vidare lust att skriva blogg längre och därför blir det väldigt sällan så med.
Ska jag skriva blogg nu blir det mest om min skit vardag som jag befinner mig i nu.
Jag älskar bekräftelser men hatar medlidande.
I alla fall sån äcklig medlidande där folk försöker gulla med en och tror det hjälper nej tvi.
Jag tycker om att sitta och prata med folk när jag mår dåligt, höra åsikter och ge åsikter.
Därför har min kväll varit perfekt =)
I morgon ska jag upp tidigt och hoppas på att vårdcentralen har öppet så jag kan få ett nr till en kurator =).
Behöver verkligen kräka av mig nu så jag kan släppa gammalt och få må bra.
Svartsjukan är den jag verkligen måste jobba på det andra blir mer ett uppvak och en förnyan av den jag borde vara.
Det är lördag och klockan är 9 min över tolv,,, Är ganska trött men känner inte för att sova bort ledig tid =/.

nej,, uscha vilket tråkigt inlägg...
Nu blir det titta något som man kan somna till

TACK för ikväll..^^

Bye <3



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: