♥Stina bloggar :P

Ja idag slänger jag in ett blogg inlägg då det var en vecka sen sist.
Tur man blivit så otroligt dålig på att blogga igen då, eller nä.

Söndag i morgon och har fan inte tagit mig ann något alls denna helgen, mega tråkigt.
Igår var jag på after work med några av kollegerna men blev en tidig kväll då jag var redigt trött efter att han grävt och planterat till ca 3000 gravar om inte mer...

Våren har tagit sig hit och även på kykogården. har tagit lite bilder på dem enormt vacka blommor som tagit sig upp på jobb.

Klockan är nu 21:30, ska man möta upp André m.f på lycktan ikväll? antar att han ringer om någon timme och hör om jag ska med, jag är duschad och kläderna ligger framme, ska bara se om jag hittar orken någonstans med ;).
Blir upp i morgon och iväg för att hämta hundarna och gå i skogen med André så fort han nyktrat till :P

Nu blir det sega lite till och se vad som orkas ske :P.


Kommentarer
Postat av: Louise- kvinnlig målare och mamma till Hampus!

Va fina blommor. Planterat sådana på alla gravar?

2011-05-03 @ 08:04:46
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: