♥Titta vem som bloggar nu ;)

Ja, nu är det väll allt dags att blogga lite :P
Massor har hänt och någon lång update blir det inte.

Jag har flyttat och kommit i ok ordning, jävligt tomt på möbler men det får komma med tiden,. Just nu väntar jag in min soffa som kostade mig 11.500. Lite lagom dyr :S. Tur man ärvde pengar av sin älskade farfar ♥.
Ska fundera på att slänga in lite bilder här snart hehe,. Inte mycket till möbler så ser väldigt tomt oh tråkigt ut. Min söta granne Therese Rosvall har lånat ut sin soffa till mig tills min dyker upp, söt fisen.

I helgen var jag hemma hos min fina Thessie och fick träffa Benny & Andreas för första gången, riktigt travliga killar. Vi satt och spelade sällskapsspel och drack lite. Det var mycket trevligt =).

Nu blir det att städa ut mitt sovrum. Ska sätta ner resten av sakerna i källaren i morgon. Var nyss på tippen med Martin,. Så jävla snällt att han alltid ställer upp på mig, vet inte vad jag gjort utan honom.

Usch vilket tråkigt inlägg detta blev men fyyy vad trött jag är :P.
Sov gott alla ♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: