♥ Facebook

.... Ja vad säger man,,.
Man är fängslad. Så fort man får en stund över sitter man där, ganska illa men väldigt rogivande hahaha.
Facebook är nog även en förhållande förstörare för många.

Svartsjuka människor ska nog inte ha facebook. Jag kan oxå vara svartsjuk men inte på den sjukliga nivån.
När jag träffar någon sitter jag gärna med den personen och spanar in tjejers bröst och rumpor, varför sitta och smaska på kolan i det tysta?. Nej nej nej,. Var inte länge sen jag kollade film i manligt sällskap då det är en tjej och kille som far mot bingen,. Det ser ut som tjejen är totalt plattbröstad men när tröjan åker av trillar stora jävla pattar ut, både jag och han gapar stort och säger SHIIT vilka PATTAR hahaha,. Ca en halv timme senare och alla kläder varit på länge nog säger jag - men va fan visa pattarna,, var av mitt manliga sällskap gapar rakt ut - ELLER HUUUR!!

Haha älskar att ha det så =D viktigt att man kan prata och busa om allt. Jag tycker killar är snygga fast jag träffar någo men det gör inte mig otrogen, det gör mig mänsklig =D.

Nu är ju jag singel men ändå kul att sitta med killkompisar och spana på båda könen. ^^

Ååh vad skönt att redan vara hemma från jobb. slutade redan halv ett idag.
Fått hemläxa, en jävligt enorm perm med regler m.m som ska in i skallen.

Känner verkligen hur russinet drog ihop sig, tuusan då...

Ikväll blir det gotte och någon film med trevliga människor.

Ha en faaantastisk helg alla, inklusive du ;)♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: