♥ Jaså!?

Haft en härlig fredag.
Slutade tidigt och träffat fina människor ikväll.
Nyss nattat min käraste som nyss gick hem efter att spelat tv spel med mig ^^.

Är så otroligt otroligt tacksam för alla fina människor jag har i mitt liv.

Funderar på om man skulle hoppa i säng redan?, man är rätt slut i skallen,. Ska man sova på soffan inatt framför tvn eller ska man bädda ner sig i sängen?. Funderar på att ta en dusch då jag bara stinker rök, blää.

Imorgon kommer min älskade älskade älskade lilla syster hit. Blir en hel kväll/natt med henne. Mysa framför filmer med massa gott och kramar ♥. Är så otroligt tacksam för mina syskon.
Saknar min bror som flyttat till Norge, tråkigt att kontakten atumatiskt minskar.

Nu ska jag gosa med mina monster innan det blir dags att sluta ögonen, hålla sovmorgon och bara välkommna lördagen som väntar bakom nästa hörn.

En bra eller en dålig dag? i vilket fall så finns den bara just idag.
Varje sekund är en chans att förbättra den nästa så slösa inte med din tid på ovärdigt skit.

Sov gott ♥


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: