♥ To cool to care?

Lägger snart ner.
Varför kämpa för något som kommer och går när det passar?
Ja jag har känslor men vad spelar det för roll när dem inte blir besvarade seriöst?.
Ibland önska jag att jag kunde klippa bort nervtrådar i skallen. Sluta känna, sluta bry mig och bara spara energin till bara mig men vem hade det gjort mig till? Inte till mig i alla fall..

Har känt mig ganska tom dem senaste dagarna, men ändå inte så att jag mått överdrivet dåligt, har blivit bra på att peppa mig själv. Min energi är viktigare än så.

Nyss kommit hem från gåsamidda.
Är helt super duper mätt.

Vill inte sitta ensam samtidigt som hela själen skriker - LEAVE ME ALONE!!!
Jag misstrivs inte med mitt liv så ta mig inte fel, varför klaga på livet när jag är den som väljer livsstilen? Men klart när man blandar in andra i sina känslor så påverkars dem utanför ens kontroll och makt av sitt eget liv.
Det är farligt med känslor. Känslor kan driva en till vansinne.

Imorgon ska jag jobba själv för första gången på detta företaget.
Blir att såga träd och buskage i Malmö och ta det till tippen,. Är väll en veckas jobb.
Har dock möte imorgon med på ams, blä.
På onsdag blir det julbord med mitt gamla jobb, ska bli så jävla kul att träffa sina gamla arbetskolleger♥

Nu ska jag gå och rå om mig själv i soffan lite. Ego kärlek är inte alltid det roligaste men det håller en stående!
Ha en fortsatt bra söndag kväll.

Ps för er som undrade var alla dem senaste 10 inläggen blev av så fick jag ett samtal som sa åt mig att ta bort dem, tydligen hemlighetsstämplat att vara med mig, suck. Nu vet ni det med så den där och det där kommer inte bli nämnt här mer. Punkt och slut..


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: