♥ Trevligt.

Har haft en super trevlig dag idag med vissa undantag men inget att hänga upp sig på,. Hänger man upp sig på saker blir man fast i ett ont mönster, ikke bra =).

Varit i Malmö största delen av dagen sen har jag bara slängt i mig käk och lämnat bilen innan jag nu avslutat kvällen med bingo med min kära granne,. Ingen vinst =( snyft. Man var ju sugen på att resa bort.

Jag går och nojar mig för en sak, kan inte gå in på det här dock.
Vill inte någon ska veta innan jag själv är helt säker.

Nu ska jag faktiskt göra mig redo för sängen. Blir att dra till verkstan med firma bilen i morgon.

Och BTW! Är det något du vill ha sagt så gå inga jävla omvägar för när det kommer fram är det aldrig som när det lämnade din trut. Gå direkt till personen ifråga och säg vad du behöver säga så får du till och med rätt svar tillbaka.

Kärlek på dagen

Natti ♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: