♥ ??

Vem tror du att du är?
Först vill du mig illa sen väl? jag är inte längre under ditt befäl.
Jag var mitt uppe i mitt lyckligaste nu och vem hör då av sig? jo DU!?
Jag klarar inte dig i detta liv, ge mig 60 år utan strid.
Jag har tagit många plågor fram och tillbaks, allt för att vara dig till lags.
Det är bra nu snälla du, jag vet att att glädjen bara håller för nu.
Du lyckas alltid fjäska tillbaka mig när du ensam är, men jag är inte ensam, jag har många här.
Innerst inne tror jag att du ibland vill väl, men då undrar jag alltid vad är dina skäl?
Jag vet ju att du hugger mig i ryggen när min tillit blivit tillräcklist stor, både mig och min bror.
Jag är ledsen för jag skriver denna text här, men hur ska jag kunna prata med dig när du aldrig är där?
Det finns dem som har förlorat sin den du är, jag har min kvar och jag känner besvär.
Jag önska du fanns där från dag ett, att dyga upp efter 26år gör det inte lätt.
Ta vara på dig, i slutändan är vi alla ensamma.
Miss who!

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: