♥FREDAG

Wiiihooo FREDAAAGG!!
Idag är det efter längtade fredag, haha skulle väll ljuga om jag sa att denna dag inte såg ut som alla andra dagar just nu. Börjar bli riktigt riktigt trött på att alla dagar ser lika dana ut.
Snart börjar man dock jobba igen, söker annat som en tok men går nog bra :P
Letar även lägenhet varje dag.
Jag har en gammal vän sen många år tillbaka som bor i Norrköpinge, vi har pratat om att jag kanske ska flytta in och bli inneboende där, börja jobba i närheten av Stockholm och börja ett liv där. Är så sjukt trött på "vissa" Trelleborgare, dem har liksom väldigt svårt för att släppa gammalt och *Move ON*
Stockholmare passar mig lite bättre delsutom :P
I Trelleborg är det festa varje helg som gäller och det är jag verkligen FEED UP på. I Stockholm är det mer att sitta hemma och drick ett glas vin och pilla räkor och det låter helt underbar :P Har lite säkra käller där ;).

Att hitta den rätta i Trelleborg är som att dricka sur mjölk i stället för att gå rakt på filen.

Nej tack, jag börjar bli less på denna hålan.
Ska dock hitta mig ett boende här fram till att min vän i Norrköping vet om han får jobb efter att han pluggat klart eller ska flytta "hem" till Trelleborg igen, kan ju alltid hoppas på att han hittar ett jobb :P =).

Nu ska jag slappa framför tv,n lite och dricka min is kalla cola och äta mitt twix =).
Hörs kanske senare om jag inte drar med vänner till Tyskland.
Bye ♥

Kommer ju klart sakna många fina stunder här, men minnen är del av det förflutna =)


Kommentarer
Postat av: AL

Gilla din kommentar: Att hitta den rätta i Trelleborg är som att dricka sur mjölk i stället för att gå rakt på filen.

D e sant :)

2011-02-27 @ 22:11:57
Postat av: Christine

Hehe ja jag har en stark känsla av det hehe

^^ / Christine

2011-02-28 @ 09:34:39
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: AL

Och den känslan är väldigt rätt :)

2011-02-28 @ 21:12:26
Postat av: AL

Och den känslan är rätt :)

2011-02-28 @ 21:19:34

♥Skriv gärna en rad♥: