♥hahaha♥

Går nog bra med min design till bloggen eller inte :P
Har blivit så sämst på designa. Färger har jag inga problem med men det är hela helheten, hur vill jag ha min blogg m.m :S.. Hela energin i mitt rum skriker flytta så det är inte så lätt att bara sätta sig ne och designa bloggen :S.
Har hittat ett par lägenheter som jag ringt på, vissa väntar jag fortfarande svar av. Nu bär det av, jag ska här ifrån, till EGET, ingen kille bara MITT!..
Skaffa två katter och leva med mitt och det som gör mig glad, där efter får jag träffa mig en bra pöjk som stannar livet ut ^^.

Nä nu blir det sega vidare och se när jag hoppar i säng.,.
Upp och ringa på lägenhet igen i morgon. =)
Nattio

Ps! Jag har världens världens underbaraste pojk kisse på 5 månader som måste flytta=( Han ska inte behöva bli lidandes i denna röran <3 han är en blandning mellan Norskskogskatt och bond katt. Han är så otroligt mysig. Han älskar att sova i knäet och pratar mycket. han vill hela tiden vara där du är. Du kommer inte ångra dig. Det gör mig så ont i hjärtat men jag kan inte tänka på mig själv i denna sits. Lilla Chili behöver en trygg miljö, ENDAST seriösa får höra av sig angående honom <3





Kommentarer
Postat av: Manne

Heej!! Vart gör du din header någonstans...?? Svara om du vill.... Men skulle vara kul om du ville ge mig tips....

2011-02-09 @ 22:11:31
URL: http://manneslife.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :D



Kram

2011-02-10 @ 15:21:14
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: