♥Ibland..

... Önskade jag att man kunde se in i framtiden.
Ta mig inte fel jag är riktigt lycklig i mig själv och känner att jag inte har några större promblem.
Det är svårt att få nytt jobb och det är svårt att hitta en lägenhet på störd.
Men det svåraste av allt är att se in i framtiden.
Vad har framtiden för mig?.
Jag vill ha eget boende och mina små djur där, jag vill bo själv men känslan av att sakna beröringar, pirriga bråkande men ack så underbara känslor i magen som bara är såå magiska, läppar som smälter ihop med mina, händer som flätas och ögon som sväljer blickar. Ja man kan ju minst sagt säga att man saknar förhållande och det är just DET.
Jag kan visst vänta in min rätta, men lär jag missa barn?, lär jag bli för gammal? Gifta sig? Kommer någon någonsin älska mig så länge och så mycket att den en dag vill gifta sig med mig!? MIG!?
Har lärt mig att aldrig hoppas för mycket för då blir man lätt sårad och den vägen har man vandrat några gånge för mycket nu och därför undviker jag det jag vill ha mest av allt, FÖRHÅLLANDE,. Så var hittar man den rätta?, han lär ju inte knacka på dörren direkt, jag är aldrig ute längre och nytt umgänge känns inte nära direkt :S
Ska man behöva söka den rätta via nätet? :S uscha, man borde sluta tänka så mycket och bara leva och hoppas på att allt kommer i sin tackt, men jag är snart 26ÅR, nej uscha vad det känns hopplöst på den punkten.
Förutom det så längtar jag verkligen efter mitt eget ställe och katter ^^. Kille får gärna dyka upp men jag vill ha mitt EGNA ändå ♥.

Nej men om man ska känna sig färdig kräkt för idag?
Haha, Förlåt för mina inpulsiva och rätt deppiga inlägg :P

Sov gottis



Kommentarer
Postat av: N I N A svarar

Hej. Tack så jätte mycket :) Om jag förstår din fråga rätt... först laddar du upp en bild och sedan tar du html koden och klistrar in den där du vill ha den. jag gör även designer om du vill ha hjälp: http://nicaah.blogg.se/2010/march/utkast-mars-22-2010.html



Jag och min sambo träffades över internet. Vi bodde 50 mil ifrån varandra. Idag har vi varit tillsammans i ver 2 år och är sambos sen 1,5 år tillbaka. Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle hitta min stora kärlek på internet för jag var så otroligt negativ till det. Men nu sitter jag här och har väldens bästa liv :) Lycka till i ditt sökande!

2011-02-20 @ 14:32:00
URL: http://nicaah.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: