♥Satt och tänkte..♥

... På vad man skulle ta och göra och det blev ett inlägg :P

Har varit iväg och hjälpt en kompis med städning och tjänade en bra slant. Behöver alla pengar jag kan få in nu eftersom alla som hyr ut lägenheter vill ha så jävla mycket pengar i förhand. Den 1 ½:an som ja var och tittade på ville han ha 16.000 direkt för att få flytta in, men tjeena, vilken svensk har det bara sådär.?
Jag tyckte jag var smart som handlade på mig en massa möbler så man hade det mesta när man skulle flytta, inte fan trodde jag att jag skulle behöva så mycket som 16.000 i handen för att få flytta in med haha,
Jaja, sålt av bilen, städat lite, försöker sälja lite skit på tradera :P så pengarna kommer sakta med säkert in ^^. Man får ju bara 1400 av A-kassan i månaden :S Tror dock det beloppet har ökat nu med, kanske till 2000 haha, ÖVERLEVA vad är det?. Vill ha fast jobb, säsong är ingen höjdare alltså :S.
Letar jobb som en TOK.

Imorgon kommer Chili *min katt* till sitt nya hem =) guud vad underbar hon verkar. Hon har en helig birma sen innan och skickade en bild på honom för att visa vilken kamrat Chili ska få leva med =). Dem var ute och gick i sele så det blir nog skiit bra =).

Ibland är det dumt att tro vissa gånger måste man veta. Svårt dock att veta att det ska ta slut med killen som sen får astma från katten så han inte kunde ha kvar honom där tills jag fixat mig ett eget ställe, nästa katt kommer när jag flyttat in i MIN lägenhet och ingen kan ta den ifrån mig eller slänga ut mig utan honom <3.

OJ, vilket jobbigt inlägg det blev men fan vad skönt det var att kräka av mig lite =)
natti



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: