♥Faan då..

... Ja gott folk, då var det tyvärr dags för lösen på bloggen =(
Har haft "inbrott" på bloggen. Du som är skyldig vet garanterat vad jag pratar om!!
DÄRFÖR sätter jag nu lösen på min blogg,. Så fort jag satt lösen kommer jag förklara var det hela handlar om men personen ifråga ska inte få mer info här genom!..
Jag hoppas verkligen jag får behålla er läsare ändå, det ända ni behöver göra är att fråga efter mitt lösen. <har ni tidigare skrivit som anonyma här måste ni uppge något så jag vet att ni inte är personen ifråga! Jag kommer ändå hålla er vidare info anonym då jag respekterar att man vill vara det!,.
Kan inte förklara mig öppet i min egna blogg och det retar mig,. Men senast söndag morgon kommer jag ha satt lösen på bloggen bara en tid framåt men kan betyda månader =(. Vill ni följa så skriv till min hotmail [email protected] så får ni lösenordet där.¨
MÅNGA varma hälsningar Christine.
Ni trogna läsare kommer få veta varför jag gör som jag gör så fort lösenet kommit på plats.
Sköt om er alla ♥

Kommentarer
Postat av: krolle

jag vill ju så klart ha ditt lösen snäckan

2011-06-23 @ 23:37:44
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: Manne

Jag med så klart.... :)

2011-06-24 @ 11:01:10
URL: http://bellsiboo.blogg.se/
Postat av: Manne

Jag med så klart.... :) Tycker det är för jävligt att man inte kan få ha sin blogg ifred men det är väl någon som är svartsjuk eller förvidden på ditt liv. Eller bara rent av bara vill jävlas med dig. Men omoget gjort och hoppas det löser sig. Själv har jag gjort en polisanmälan för data intrång på facebook. Så du vet så kan man polisanmäla det... ;) Bara ger dig tips. Men jag håller tummarna för dig och hoppas att det löser sig för dig.... äsch du får en KRAM ändå...

2011-06-24 @ 11:04:22
URL: http://bellsiboo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy, så fult gjort!

Om du anar vem det är så ta itu med saken på allvar

eller sätt dig över det.Det brukar slå tillbaka på den personen.

2011-06-24 @ 12:34:23
Postat av: Anonym

2011-06-25 @ 16:01:05

♥Skriv gärna en rad♥: