♥Förflutet!

.... Vilket vackert ord!.
Att skapa något man minns men något som är förgånget i ett varmt och ljuvligt ord som förflutet..
Det förflutna kan vara bra, mindre bra och otroligt dåligt,. Men hur det förflutna än må vara så har det format dig till den du är idag. Och jag! Ja jag är BRA! Man behöver inte säga ordet bra som om det är skrytsamt, överdrivet eller bara rent av kaxigt,. Nej att vara bra kan vara så milt som att vara stolt över sig själv, säga det högt och känna hur folk håller med och inte strävt och känna kalla sura blickar i nacken. Att vara bra är en underbar känsla av harmoni att veta att man är bra är en känsla av inre balans. Det är viktigt att känna sig riktigt bra när man säger det för att det ska låta riktigt bra. Folk vet att du är trovärdig när dem känner med dig och inte bara knaprar på orden du nyss sagt!...

Det är inte svårt att vara bra! det räcker med att förlora! Så länge du vet att du alltid gjort ditt allra bästa så är du otroligt bra ♥

Idag har jag haft en bra dag på jobb men innebörden med jobb har ökat till jobbigt.
Det är ganska tufft att vara mega täpp i näsan och bocka sig för att plocka ogräs konstant.
Nu låter jag säkert gnällig men jag skriver det hela med ett busigt leende. Jag har snart snytit i sönder min lilla snok.
Om mindre än en vecka åker vi till Barcelona, jag hoppas dem har sett en svensk förut så dem inte tror att standrar locken på oss är bruna ben, brun rygg, kritvita krops delar och röd nästa och sårig överläpp. Jag har ringt på ett par lägenheter och den ena tyckte jag skulle testa något för pollen, tack du för omtanke men jag är FÖTYLD (förkylnings språket jag bär).

I morgon har jag två visningar på lägenheter! Längtar riktigt mycket.
Ska även hem till Poffi på kvällen och nanna över ♥
Var ju hemma hos honom igår med, åt glass och fick en låång och härlig massage.
När han masserat min rygg klar pussade han den varsamt länge och ofta. SÅ mys ♥.

Nu ska jag gå och snora lite papper så mamma får något att säga till om :P sen blir det softa.
Ha en fantastik måndag kväll, bara 3 dagar kvar sen håller vi helg.

Kram..


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: