♥Grattis Sverige..

Idag är det okej att vara stolt svenk..
Jag är stolt Svensk varje dag men ibland är man rädd för att visa det i sitt eget sverige och det känns mindre bra!. Jag har inget imot invandrare som sköter sig och nej jag är inte rasist jag är en svensk med ett tycke.

Hänt en del dessa två dagar,. Börjar med gårdagen ♥.
Söndag: Vaknade vid halv tolv och drog till stranden med Martin Jönsson, riiiktigt varmt men skönt att få jobba till färgen lite innan man drar till Barcelona, om exakt 20 dagar idag åker man.

Efter vi varit där i nästan 4 timmar drog vi till Höllviken och åt mumsig glass ♥.
När Martin lämnat av mig åt jag upp min smörgåstårta, tittade tv och drack en is kall cola.
Satt och väntade in skogspojken som skulle hämta upp mig. Det finns anledningar varför jag inte nämner honom här som ett namn och en av dem är för att jag inte är ute efter ett förhållande riktigt än, har saker över mig som är viktigare. Så vill inte höra sen - Men dejtade inte du honom? :O.. Nej det gjorde jag inte, vi träffades och vi trivs otroligt bra ihop och har alltid gjort men det måste inte leda till något och gör det de så lär det inte ske NU,. Har vi klarat ut det nu? :P.
Vi stack iväg till skogen och gick en bra runda, heeelt magiskt väder ♥.
Vi hittade en stackars skadad fågel med men vingen såg ut till att läka så vi lät den hoppa vidare.
Efter skogen körde vi till stranden och la oss på en filt, hade även tagit med mina kuddar hehe så det blev en strand säng där =), blåste tyvärr lite mycket men ändå mys att höra havet brusa och trevligt sällskap till det.
Efter det drog vi och åt och sen åkte jag hem runt 01:00 tror jag :S Dålig på att hålla koll på tiden haha :P

Bilder från skogen

...

Idag Måndag: Idag är det Sverigesnational dag, GRATTIS SVERIGE men inte bara de, det är nämnligen min brors födelsedag med, Älskade Robert, min ända äkta del,. Grattis. Älskar dig ♥

 

..

Idag har vi, jag, Mamma, Johanna och henns bästa vän Linda varit nere i stan och tittat bilar,. Några från Lets dance var där med och faan vad han bög tony är rolig, hahaha. AS snygga snickar Matte var oxå där och skakade rumpa,. Man fick ju taffsat lite på honom när jag fick hans autograf hehe :P. Lite bilder där ifrån kastas in med sen ska jag ner och äta och hålla kväll, jobb imorgon :D.

Bye för nu ^^

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, vilka härliga bilder! Livet tycks leka igen och det är väl bra.

2011-06-08 @ 09:51:38

♥Skriv gärna en rad♥: