♥Heeelg...

Ja nu var det äntligen helg igen.
Inläggen har verkligen varit få denna veckan :P.
Har varit riktigt trött och sen har jag knappt varit hemma heller.

Hittat en lägenhet jag är intresserad av att köpa, hittat två jag är intresserad av att hyra så får se om jag lyckas få någon av dem :P hade varit riiiktigt skönt.

Ikväll blir det hem till Björn och titta film och mysa med mina favoriter ♥. Saknat dem i massor,.
Blir hangover 2 ikväll wiiii..

Men innan jag sticker kommer Poffi förbi,. Han ska iväg hela helgen =(. Aja pojkar behöver rastas och roas :D.


Nu ska jag klä mig och fortsätta njuta av fredagen.
Slänger in en gamal goding med ♥

Trevlig helg alla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bara så härlig att läsa om.

Du är så impulsiv och uttrycker dig på ett fantastiskt sätt med inlevelse och känsla.

Kämpa på tjejen!

2011-06-17 @ 20:47:41

♥Skriv gärna en rad♥: