♥Jävlar ja,..

Vilka dagar HAHAHA!!!
Igår drog vi hem till Affe & Perra direkt efter jobb som ska fylla år på 100års fest.
Jäävlar vad det blev fest säger jag bara, alla var fulla till höger och vänster och VILKET gäng vi är ♥.
Vi sköt med luft gevär och jag sköt ner 5 öl burkar av fem, man är ju inte dålig ;), var även den första gången jag någonsin skjutit, mega skoj. Vi spelade även 3 rundor kubb och jag var nog den sämsta av dem sämsta hahahaha,. När klockan närmade sig halv ett tyckte Affe att det räckte och vi packade ihopa men jag, Niklas, Johan, Anna, Christian & Perra tyckte att klockan bara var barnet :P.
Vi körde hem till Niklas och fortsatte festa där :D.
Det blev dansa hej vilt, dricka, gosa till det ville tydligen spriten haha och när Perra rivit en jävla massa begav vi oss.
Jag och Christian blev upp hämtade av min gammla flamma (min skogsvandrare). han körde Christian hem sen körde han och jag och parkarede och umgicks, när jag blev trött lutade han mitt huvud på sitt bröst där jag nog somnade till en stund innan jag vaknade till och blev hem körd, inte fel med mys och gos ibland.

Idag Lördag: Vaknade jag vid 10 tiden fast att jag kom hem halv 6 i morse, hade dock ställt klockan denna gången ^^.  Klockan var ställd på senast halv 2 så vaknade en bra stund innan dess =).
Jag la mig och solade i trädgården, vill jämna till brännan, är sjukt brun men inte på alla ställen som jag vill vara brun på :P. Efter någon timme ringde Martin och frågade om jag ville med han och Emil och fiska, - ja varför inte =). Dem hade hämtat Corvetten så Emil fick snällt lägga sig på hatthyllan eftersom det bara är två manna haha.
Någon timme senare körde dem hem mig och drog sig hem till Emil! Jag köpte med mig en räkbomb hem som jag smaskade på till grannfejden =). Bara någon timme senare ringde Martin igen då skulle han tvätta Corvetten så han hämtade upp mig igen.



Till Martin Jönsson.

Efter 12 år som vänner och i där 4år av förhållande står vi fortfarande där, sida vid sida.
Jag älskar dig mer än mycket annat.
Du är den ÄNDA som känner mig till punkt och pricka, det har sina för och sina nackdelar :P
Ville mest skriva, - Tack för du finns.




Hänt en massa och händer en massa,.
Försöker hitta någon som kan ta ledigt en timme på onsdag då jag ska på visning av lägenhet!.
Kan gå själv men alltid bekvämast att ha med någon =).
Nu ska jag titta tv för snart ringer nog du och vill ha ut mig på en runda =). Kul att umgås med sin gamla flamma,. Det om något måste ju bevisa att jag inte är en dålig människa, är vän med alla mina ex utom 2 för att dem är lite borta i flötet =).
Lite bilder från turen med Martin & Emil kommer här.
Natti.

Tack för härliga dagar ♥

 


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: