♥Svacka....

.... Fyyy vad det är jobbigt när en bra känsla går från bra till dåligt, glädje till besvikelse och ett leende till tårar..

Mycket som hänt på senaste!.
Varit mycket med "skogspromenads kompisen" bara fått vara jag i armar som bildar en stark och stadig mur ♥.
Jag fick ju en visning på en lägenhet! Han följde med mig som ett otroligt fantastiskt stöd,. Skönt och ha en viss trygghet i något som faktiskt kan skrämma lite. I vilket fall som så blev jag JÄTTE kär i lägenheten och utan att man vet ordet om det så börjar man fundera och spekulera vilka färger man skulle haft var och vilken tapet m.m dem skulle ha svar direkt efter, vi var 5 på visningen ca, klockan var 3 och inte många hade tagit ledigt från jobb så JA!! hoppet om att den skulle bli min var stort.
Två dagar gick jag i ren plåga, kunde inte sova och kunde inte tänka på något annat än lägenheten,. Jag försökte intala mig själv att jag inte skulle få den så att besvikelsen inte skulle slå mig för hårt till marken MEN smällen kom =(. Nu är det 11 timmar sen jag fick reda på att någon annan skulle få bo i min dröm lägenhet och jag har sansat mig och mår bättre, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blev en smula krossad.
Jag träffar knappt folk och funderar inte ens på förhållande just för att när man tror på någon annan FINNS det ett x antal chanser om att man blir besviken, sviken och sårad!.
Jag håller mig till mig själv och djuren för jag och dem sviker aldrig =).
Jag har satt upp mig på 2 lägenheter till som jag får svar på om 5 dagar så jag försöker dra på leendet och blicka framåt.

I morgon blir det antingel Helsingborg med "skogs gubben" eller bio,. Så otroligt skönt att få komma bort och släppa tankarna lite. Har så otroligt fina människor i mitt liv,.

Vill bara skriva ett STORT tack även till Björn som har varit helt fantastisk som vanligt,. Han har tittat till sidan om lägenheten med jämna mellan rum när jag jobbat! Du är guld, hoppas vi kan ses snart! Idag var mindre lämpligt då jag behövde tid för mig att smälta krasch landningen!.

Ta hand om er alla och ha en fantastisk helg ♥.
Tror det blir lite blogg och foton i morgon med,. Natti.


Kommentarer
Postat av: Manne

Det är du själv som gjort att det har blivit så här.

Men jag tackar så mycket för hjälpen. Ha det bra.

2011-06-11 @ 20:11:18
URL: http://bellsiboo.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: