♥Turen vänt?

.. Ja nu har kanske min tur vänt tillbaka,.
Jag har ju alltid haft en himla otur i allt jag gjort haha, jag har alltid försökt att hålla ett högt huvut trots det eftersom det inte lönas sig att sätta sig ner och tjura, det tar en inte vidare långt alls.
Efter att ha ringt på lägenheter bra länge nu hittade jag en lägenhet i tidningen,.
En billig två på nästan 60 kvadret!. Efterom jag är förkyld var jag lite rädd för att dem inte skulle höra vad jag sa men jag chansade, jag ringde.
Jag pressenterade mig och frågade angående lägenheten, skumt, kände igen rösten som tusan.
Mitt i samtalet var jag bara tvungen att fråga, - ursäkta, är detta kaj från Anderslöv?
Haha JA! det var det ju, mitt ex styvpappa :P.
Vi bokade in en tid för visning på tisdag och KANSKE ja KANSKE turen har vänt och man har hittat sig en lägenhet ♥
Vi pratade lite innan vi la på, han är även en gammal kollega till mig och alltid varit en favorit, vi har alltid kommit bra överrens så man kan ju hoppas man har ett par tår inne =).

Idag ska jag ner på stan för en kaffe med Conny A som flyttat tillbaka till trelle :D.
Efter det ska jag träffa upp Poff, han ville bjuda mig på lite gott gott och pussar hehe , aldrig fel :P.

Annars blir det bara en luuugn skön kväll vad jag vet. Om inte Niklas ringer mig mitt i natten igen för att tuta med en båt tuta och prata fylle språk haha, knasig grabb.

NU mot stan, sen ÖoB för att fixa flytt kartonger, om två veckor ska vi ha lämnat denna lägenheten, spännande och se vart min färd tar mig =).

Ps, till dig som kommenterat förra inlägget, Tack vad gullig du är ♥.

Ha en underbar lördag alla.


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: