♥Flyttkartonger..

Skulle behöva ha tag i kartonger...
Fan inte billigt att köpa när man är sten pank.

Hoppas verkligen jag får jobbet i Stockholm. Känns lite halv jobbigt i mellan åt dock.
I natt låg jag och grät över saker jag flyttar ifrån och vissa bitar är tuffare än andra.

Hunden blir 9 i år och har jag otur missar jag hennes sista år totalt och det bränner i hjärtat som fan.
Min syster går igenom tuffa saker och skulle verkligen vela stå vid hennes sida men måste lära mig att ta hand om mig själv först, har ju tagit hand om min syster i 13år nu och hon har ju även en mamma.
Vissa vänner är det tufft att lämna bakom sig, men om det är vänner borde dem väll vara kvar när jag hälsar på?.
Varför är jag så rädd för att bli bort glömt här när folk aldrig visar att dem bryr sig ändå? :S

Man fungerar konstigt måste jag säga.
Det känns i alla fall tryggt med Andreas, han har lovat att hjälpa mig med alla mina saker till Stockholm och skulle det inte funka hjälper han mig hem med allt igen, han är väldigt godhjärtad och det gör mig mer trygg i det hela.
Han sa även att inget hindrar mig från att skaffa hund och till och med ha med den i mitt jobb som är på ett hunddagis om jag flyttar men man kan aldrig ersätta en gammal vän♥
Ellise har funnits i mitt liv i snart 9 år, hon är en del av mig =(.
Jag kan bara lova att jag lär komma och hälsa på så ofta jag bara kan.



Kommer sakna dig min flicka


Kommentarer
Postat av: Louise - kvinnlig målare och mamma till Hampus

härliga bilder på vovven!!!

2011-03-17 @ 15:47:28
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

blir det flytt till stockholm då??

2011-03-18 @ 11:22:41
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: