♥Fredag!?

Ja, idag är det tydligen fredag! :/
Inget jobb så för mig är det lördag varje dag och inte vilken lördag som hellst nej vardags lördagen, där alla lördagar ser likadana ut, suger balle.

Jag vill börja jobba NU så jag kan få längta efter helgen och få längta hem.
Gärna hade jag haft jobb i Stockholm så jag hade fått längta hem till gubben min och få somna på hans bröst,.

Eller ja, det brukar vara han som somnar på mig och saglas haha :P
Min Fredag suger ganska skarpt, varit lite gräl och spänning hemma idag, mycket som händer nu och det är mycket därför jag behöver ta mig här ifrån.

Hoppas jag får jobbet jag sökt med djur/hundar så jag kan få jobba med min dröm.

I värsta fall får jag hitta annat jobb här och en lägenhet och träffa Andreas en gång i månaden om man har tur =(.

Nej vilken kräkig blogg dag det blev.

Dock klar med min hedar nu haha, nog mycket energi på den :S. blir nog att göra om den en dag.

Nu ska jag äta mitt tjockis godis och nanna. Upp i morgon och dra hem till min älsklings familj i Anderslöv, saknar dem varje gång jag åker där ifrån och DET är ett faktum♥

Sov gott alla,.


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: