♥Hahahaha

Andreas ringde nyss för att säga godnatt,.
Ja det finns ju stunder då han INTE mobbar mig för min enormt härliga skånska, men dem e få ;).
Han hamnade i säng i tid idag, tok duktig kille haha. aja, själv tänker jag inte vara lika duktig, ska bädda ner mig och titta några avsnitt Big Brother. om någon timme är det bara 2 dagar till man åker, längtar som tusan. Behöver verkligen komma ifrån skit hålan.

God natt folket.

Får väll passa på att be om ursäkt för mina IKKE intressanta inlägg men som sagt så händer det verkligen INTE för mycket om dagarna,. Inget jobb, inga pengar, ingen hobby och noll ork och energi för att göra något.

Hoppas det blir en massa bilder och kul från Stockholm sen dock =).

Natti alla. I morgon är det fredag för er som har chansen av njuta av den.

Bye♥

En liten bild på min My som snart fyller 5♥

Tiden går otroligt snabbt.


Kommentarer
Postat av: jocke

Gud vad söta dom var, kattungarna:)

hmm ja du låten är en ballad, lite contry låter som eva cassady men inte hon.

sjunger wonderful, någonting och har varit på rixfm

flera dagar men missar hela tiden vem det är.

så mysig låt.

ha det gott

2011-03-04 @ 09:29:36
URL: http://www.finest.se/dreamoflife

♥Skriv gärna en rad♥: