♥Hemma igen..

Ja, då var man hemma igen,. Känns väll sådär.
Har väll inte riktigt fattat att man ä hemme igen, sitter och väntar på att Andreas ska komma in genom dörren men det lär ju inte ske direkt.

Lite om min vecka i Stockholm: Jag kom fram lite i tolv, finast stod och väntade vid tåget. Han var såå bakis haha awwe,. Vi hade aldrig tidigare träffats men allt kändes så naturligt, han höll om mig och vi gick och fixade ett kort så jag kunde åka tunnelbana i en vecka. Vi åkte hem till honom på östermalm och slängde oss direkt på soffan och pussades och kramades, kändes som vi känt varandra i evigheter, på det bra sättet :P.

Efter någon timme gick vi ut och åt och pratade om allt möjligt,.
När vi ätit upp drog vi hem till honom och mös järnet.

Sen pinnade vi iväg och handlade på oss mat och frukost.

Morgonen efter gick han upp och tog sig till jobb medans jag låg kvar i varma härliga sängen men inte skulle jag få sova så länge. Andreas ringde ett par gånger för att få upp mig ur sängenn.

Några timmar och massa tv senare mötte jag Andreas med en kyss i hallen.
Jag hade nämnligen låst ut honom ur hans egen lägenhet med hans egna nycklar.
Fick dock dem mest om jag skulle ut en vända och hos honom kan man även låsa med nycklen på insidan :P.

Måndagen slappade vi bort.

Tisdagen började likadant men med en liten förändring, jag vågade mig ut :P
Gick en runda och hamnade på någon ridväg, en st vilsen skåning :P

På kvällejm drog vi in till Plattan.

Vi hamnade snart på en pub, *Harry B James* tog varsin otroligt GOD öl och sällskapade♥

Han såg nog glad ut när jag började fota honom :P

Efter ölen drog vi och fixade något att äta och hade en mys/film kväll hemma.

Minns inte vad vi gjorde vilken dag haha så skriver bara lite snabb vad vi mer gjorde,.

 

Drog hem till hans bästa kill polare och hans fru och tittade hocky och åt god god mat som jag och Andreas handlat med Jonte tilllagat. Vi tittade film hos Andreas nästa dag,. Lördagen gick vi en enormt lång runda i Stockholm och bestämde oss för att INTE gå ut på kvällen som vi funderat på.

Vi ville passa på att mysa den sista dagen innan det var dags för mig att åka hem.

Bild1: Drog till stan Bild 2: hemma däckad♥

Innan jag åkte hem på söndag bjöd han mig på min sista midda och köpt mig tidningar som jag kunde ha på tåget. Skickade med mig en peng för att äta på tåget. Min fina fina pojke.. :P

BTW, vi DEJTAR bara. Vi vill inte slänga oss in i något.

Men vi tycker väldigt mycket om varandra och SKA ses igen och om allt funkar som det ska så flyttar jag till Stockholm.

 

Idag har jag kollat efter tattoos och NU är det dags att boka en tid. Är SÅ sugen på att bara helt ändra stil och göra något drastigt med mitt utseende :P ser vad det blir :P

Nu ska jag titta tv,. Bye


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: