♥Massa skoj =)

Idag har jag verkligen känt mig duktig ^^.
Gick upp klockan 07:00 och tog mig till Svedala för att hämta lilla älsklingen "katten My".

Mysan kissade blod så behövde komma iväg på en koll.
Efter vi varit hos Veterinären 09:15 så körde jag tillbaka Mysan till Svedala.
Såå duktig flicka hon var,. Hon brukar vara lite rädd och försiktig av sig men var hur stilla och duktig som hellst, stolt blev jag ^^.

Efter jag lämnat Mysan tänkte jag att det var lika bra att dra till apouteket direkt och valde då att ta Anderslövs så jag fick passat på att träffa mina favisar där♥

Det visade sig att Anna gått och blivit "flint" och Krolle lång hårig :P
Mycket som händer där på kort tid :P


Visade sig att det inte var Krolles riktiga hår och jag kunde andas ut.

Så fort paruken åkte av kom Krolles riktiga jag fram ;)

Sådan far sådan son.

Lägg märke till Milo i bakgrunden med tangentbordet i högsta hugg ;)

 

En stund senare gick vi för att hämta hem barnen från dagis,. På turen passade söta Anna på att gå in och hämta en töjare och någon pircing till mig. Varit sugen på att töja länge nu och nu tar jag sak i hand =). Vill inte töja alls fort och riskera fula öron så börjar med en pirsing sen en liten töjare sen någon tunnel eller plugg tills jag bestämmer mig för att töja mer från 3mm eller ej. =).

Tack Anna för lånet♥

 

Efter att timmarna gått och närmat sig fyra körde jag mot Svedala igen för att lämna av medicinen och pengarna till Martin. Blev att trycka i sig lite flingor med då man inte vet när man får mat nästa gång ;)

När Martin dök upp körde han mig hem där jag befinner mig nu =). Lång dag med massa massa skoj, på lördag blir det nog en titt till Anderslöv igen för att gå på secondhand, me like. Dagen efter löning gör det till ett större ME LIKE! Man har ju 1400 ut varje månad haha, wiiho NOT. Behöver köpa mer färg för fler ljsa slingor och nytt smink som inte gör mig neger brun i vintervitt :P.

Nu ska jag bara softa lite. Vi hörs kanske av mer ikväll, med mig vet man aldrig ;)

TACK Älskade Anna, Krolle med familj för ni finns. Vad vore jag utan er?

Bye!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! när flyttar du upp?



Kram

2011-03-23 @ 06:37:42
URL: http://miccawhite.blogspot.com

♥Skriv gärna en rad♥: