♥Mindre kul.

.. Idag har det varit en mindre kul dag.

Den började bra med att Anderas ringde och väckte mig runt halv åtta =).
Han tyckte att jag skulle gå upp och inte missa den fina dagen, hmm har varit skit väder här ju :P

När jag vaknat till och vi lagt på smög jag ner i sängen igen :P men vem lurar jag!? två timmar senare ringde han igen för att få mig av sängen, så det blev att klä på sig och dra ner en vända till stan med syrran.

Tittat lite kläder m.m.

Ja dagen var trevlig fram till ikväll, det försegår en process här hemma som är mindre kul men inget jag tänker ta upp här, jag blev riktigt ledsen och tårar visades på mer än mig =(. Andreas ringde upp mig och tröstade mig och det kändes riktigt bra.. Ska bli SÅ skönt att åka dit på söndag och få bli ompysslad och tänka på annat.

var nyss ute en sväng med Martin och tittade lite lastbilar och handlade lite dricka.

Nu tänker jag hoppa i säng och försöka sova, i morgon när man vaknar är det mindre än en dag innan man åker ^^.

Natti natti alla.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: