♥Säng dags.

Ja, man borde kanske oxå nanna?.
Nyss sagt godnatt till A efter 6timmar på msn som dagliga rutinen. Haha, hatar egentligen msn men han gör det till en bra grej =)..

Idag har jag sprunit ärenden som en toka i stan och varit på posten m.m och skickat iväg saker som blivit vunna på tradera, skönt med lite extra pengar,.

Träffade världens underbaraste Anton där med =), fan vad han e för härlig alltså, vilken livs gnista. Min syster som var med sa när han gått - Oj han var trevlig, då han började prata med henne som om han kände henne sen år tillbaka =).

Skönt med människor som är lätta och framåt, man e ju en av dem ;)

NÄ, tar ett avsnitt Big Brother sen sluter jag faktiskt oxå mina ögon för dagen.

En liten låt som jag gav A idag :P, bjuder över den till er med.
Lite cam låt :P den stämmer bra in =)

Till min fina :P

 

Nanna gott folket


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: