♥Why!? :P

Berättade för min Stockholmare att jag ville ändra mitt utseende lite,.
Hittade snygga töjningar till öronen och ville blondera mig och dra svarta slingor som jag hade för ett par år sen.
Varför ska killen då vara en sådan chamör och säga -Jag tycker du är fin som du är?,

Det fick mig att ändra mig igen haha, men min look är så jävla old, känner mig som 14 igen eller än :S.
Aja, han sa att jag skulle ändra om jag kände som jag gjorde, me love killar som stöttar en :P.

Jag har nästan kommit över min "bebis förlust" min dumma dröm som inte var sann när jag vaknade, smärtan bytades ut till längtan =).

Klockan är 00:01 och jag är inte det minsta trött,. Skickade iväg ansökan på jobbet i Stockholm idag så får hålla tummarna i massor för mig nu.

Nej får väll slänga mig :S..
Eller nä, tänker hitta något att glo på.

Natti folket ♥

Glöm inte: Drömmar ger mål



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: