♥ Beddinge..

Nyss klätt mig för att snart bli upp hämtad av Björn och lille Viktor (hans son).
Blir ha en liten kväll i Beddinge hos dem, behövde komma bort och prata och tänka på annat.
Lycka är att ha bra vänner i sitt liv. I morse fick jag ett sms där lille Viktor sa, godmorgon Christine men blev mer ett domoron tistin, gissa om man sken upp som solen? =), första gången i mitt liv jag får ett sådant sms och det var SÅ uppskattat♥...

Förlåt för jag blivit så kass på blogga igen, blir förhoppningsvis bättre när jag fått tag i en lägenhet och fått flyttat så man kan börja bygga positiv energi som det verkligen snålas med här hemma nu :S.

Jag är många gånger bra och många gånger mindre bra, men aldrig dålig. Jag kämpar på med mitt och stöttar alltid mina vänner med energi jag inte vet var jag får ifrån, jag antar att jag lagrar energi så jag alltid kan finnas där för dem som jag behöver och uppskattar just som jag vill dem ska finnas där för mig och som jag VET finns där för mig.

Har min älskade familj i Anderslöv som varit en del av mitt liv i många år, på senaste har det trillat in lite nya människor som jag VERKLIGEN behöver nu och jag uppskattar er ALLA!, ni är min överlevnad, mitt guld och min kärlek.♥

Nu ska jag plocka på mig mina skor och njuta av att komma hemmifrån.
Sköt om er alla där ute, vem vet vad morgondagen har för dig?.


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: