♥Bitter!?..

.... Nej bitter är fel ord men det är svårt att undvika en smak av irritation när man hela dagen stått i ösregn och hackat ogräs,,,, jag önska jag kunde hitta ett nytt jobb av två anledninger, 1. Jag trivs inte mer än till 30% och 2. jag är snart arbetslös i vilket fall,.. Hmm jag är kanske bitter i alla fall??..

Vädert och omständigheterna här hemma får ner en på knä bokstavligen talat, man känner inte för något när man kommer hem... Bara sova... Idag ska jag dock med Martin hem för att äta och titta kniven mot strupen som idag utspelas i Trelle, det ska bli kul. Martin har blivit nämn i min blogg ett x antal gånger och det är för att han är en av dem viktigaste människorna i mitt liv, han är bokstavligen som en bror till mig♥.
Vi var tillsammans i nästan 4 år, det tog slut för åtta år sen och är så gott som bästa vänne alltid :P, då kan ni själv räkna ut hur många år jag haft denna gosse i mitt liv, på gott och ont :P.

Jag vill verkligen bara hemmifrån så det är skönt att han räddar mig lite, var dock tvungen att hinna med ett inlägg med =)..

Något kul som händer i mitt liv är dock att det blir visning på en lägenhet i morgon och jag hoppas det är min dröm mini lägenhet =), 1,5:a med sov plats, sprillans nytt kök, STOR balkong, får plats två soffor och ett bort där :P, söt liten toa och lång hall. Det låter bra men ska vara bra med för priset som ligger nästan på 300 000, dock ligger hyran bara på 2019kr,. Inte fel =).

Det finns en sak jag gått och oroat mig för länge nu, och dum som man är gör man inget åt oron, man har liksom blivit ganska van efter att en oro bytts ut mot en annan. Jag är väldigt öppen av mig och skriver och pratar om allt men detta tänker jag vänta med att nämna tills jag själv vet, inte mer än rätt tycker jag :P.

Man vet ju Trelleborgare ;) innan man vet ordet av det har man fått reda på vad man lider av utan att svaren kommit,. Så Trelleborg kan funka som dem flesta test, oroar man sig för en sjukdom kan man bara skriva det och när det når en igen nästa gång så får man reda på vilken sjukdom, när man ska dö i den och när man fick den, hur man fick den och vart den började sprida sig haha,. Tystnad är bäst tills man själv vet =).

Nu ska jag drick upp min kalla gooa cola och kanske trycka en bit choklad med även om byxorna ser skeptiska ut :P..

Ps, min lilla kommenterare, tusen tack för dina små "notiser" (kommentarer), jag blir lika glad varje gång och det glädjer mig att du fått den bild av mig som du fått,. Man har gjort många tabbar här i livet (dock ej med flit) men det gör en väll mänsklig?,.Du undrade hur gammal jag var =), jag är 25 går mot 26år,men man blir aldrig äldre än man känner sig har jag hört ;) Jag tackar än en gång för att du förgyller min dag när jag kommer hem från jobb,.  Jag kanske gör min blogg men det är ni läsare som gör min blogg till en helhet, tack alla

Ha en skööön Tisdag♥..
Du undrade hur gammal jag var =), jag är 25 går mot 26år,men man blir aldrig äldre än man känner sig har jag hört ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med lägenheten! hÅLLER Tummarna!

Klart att man i din ålder vill ha något egetboende.

2011-05-17 @ 19:10:29
Postat av: Manne

DÅ ska du och jag kolla på samma lägenhet. Måste den bästa vinna...

2011-05-18 @ 16:46:00
URL: http://bellsiboo.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: