♥I en svag människa..

.....Står en stark och väntar på att få bryta ut♥

Inte haft mycket tid över att skriva blogg denna helg så tar en liten snabbis uppdatering så här denna måndag kväll.

Lördag: Vaknade ganska tidigt av att mamma och lill syrran stod och gjorde vid sig utanför min dörr,. Dem skulle ner till stan och jag fick värsta inpuls slaget i nacken och bestämmde mig för att följa med,. Så när jag kommit upp från golvet som jag hamnade på i all stress av sängen så slängde jag på mig kläder,. Vi gick en lång runda och mötte upp min andra syster Sandra och hennes son Erik. Vi tittade kläder till Barcelona och tog en god fika på valen. Pappa sökte mig,. Muskler jag inte visste fanns kramade till och leendet skakade lite lätt när man vill gömma sig bakom det. jag bestämde mig för att svara efter ett par missade samtal. Det var min lille bror "kalle" Karl på 4år som ville träffas. Trots att det betydde att jag tvingades vara trevlig till pappa ett par timmar så kunde jag bara inte välja bort min lille plutt♥. När jag fikat klart med mamma rusade jag hem och bytade om, bäst att se ok ut :S.
Pappa och sovande kalle hämtade upp mig. Vi körde och tog en glass i Höllviken. Efter några timmar körde pappa hem mig, då blev det snabbt att duscha och byta om för att ta sig hem till Alexandra & NIklas med Lennie och en person till som jag tyvärr ej får nämna för då hals hugger hans tjej honom :S,. Känns inte vidare sunt att bli förbjuden att ha en trevlig kväll med sina vänner, men inte mitt förhållande att leva i eller lägga mig i,. Älskar min vän och det är allt som betyder något♥,. Efter att ha druckit lite gott och spelat trevliga sällskapspel och delsutom överlevt världens undergång så var det dags att ta sig hem,. Tusen tack för en över trevlig kväll.

Söndag: Vrål städat hela övervåningen med min älskade syster Johanna♥,.
Blir visning av lägenheten på tisdag, sen är det dags att packa sig ut =(,. Tårar svider lite i ögongropen.
När vi städat klart bokade jag upp en träff med Björn.
Han och hans ex fru ska sälja huset så dem behövde lite hjälp med att göra klart innan dem skulle ha mäklare över till att fota. Fick målat i ett ex antal timmar och det var riktigt trevligt och skönt att komma hemifrån lite.
Trivs så otroligt bra i Björns sällskap. Han är vännen jag alltid behövt, känns otroligt konstigt att äntligen ha någon man kan prata med allt om.
Han körde hem mig vid 22 tiden igår och idag måndag har man bara jobbat sen slappat.
Nu dricka en cola och njuta av en clementin, för visst ska man njuta av det lilla?,

Lite bilder från träffen med pappa & lillebror♥

Ta vara på allt, litet som stort

Vem vet vad morgon dagen har att erbjuda?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt liten kille! Tag vara på honom!

Gissar det är din halvbror?

Det är klart inte lätt att ha syskon på flera håll.

Undra på att du känner dig splittrad.

Sköt om dig tjejen!!

2011-05-24 @ 09:26:51

♥Skriv gärna en rad♥: