♥Idag..

.... Nä idag ska inte inlägget handla så mycket om mig faktiskt.
Det finns en viss person jag retar mig på, inte onödigt mycket bara så där så det känns av.
Jag är världens goaste och underbaraste människa men när jag ser att mina vänner eller familj är med om något dem inte borde vara med om då reagerar jag och det gör ju inte mig eller någon annan som tänker som mig till minde mänsklig, inte sant =).

Jag ville bara tillägna denna låt till denna person, var god och kän efter om just du tar åt dig!..
Hur känns det?,



Idag har jag jobbat, kommit hem och mött upp Björn och underbaraste lille Viktor på stan, min syster Johanna var oxå med. Köpte nya töjningar tiöö öronen, nu 6mm sen gick vi och åt på kina resturange, så jävla trevligt, gott och härligt. Kärlek på dagen.. Nu är jag hemma och softar och ska snart ner för att umgår med familjen, så länge den är hyffsat hel.

Och till dig som kommenterat förra inlägget:
Jag har testat det här med psykolog, jag trivdes jätte bra och gillade honom skarpt men han tyckte inte vi kom någonstans till slut, han ansåg inte att jag var olyklig :S så han var nog inte så bra trotts allt :P.
Ska ta kontakt med någon ny. har även fått en remiss skickad till en annan psykolog som ska hjälpa mig bli av med min fobi för nålar så det ser jag fram imot =). Annars är det mest min livsstil som får mig i obalans, får jag bara flyttat och blivit mer självständig så hittar jag nog tillbaka till mig själv igen, hoppas jag♥
Tusen tack för din kommentar och din omtanke, det betyder mycket..

Kommentarer
Postat av: Nina

Så spännande, vem är låten till? :)

2011-05-21 @ 21:40:11
URL: http://ihennessmaskor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjejen du fixar detta om du bara får ett bra boende.

Det är nog där du måste börja.Du verkar så handlingskraftig och ser bra ut dessutom.Sätt näsan ivädret och var positiv så gott det går.

2011-05-22 @ 13:20:34
Postat av: Anonym

Jag hoppas verkligen att du hittar en bra lägenhet snart! Hahaha, vilken klockren låt!!!

2011-05-22 @ 14:08:53

♥Skriv gärna en rad♥: