♥Massa kärlek

I Fredags blev det en lugn dag,. Martin kom och hämtade mig klockan 21:00 ca efter han varit på möte/kurs i Malmö. Vi körde hem till honom och tittade film och bara umgicks ♥.
När klockan var lite över 00:00 körde han hem mig igen. Jag orkade inte sova borta, ville ha lördagen till att sova ut i MIN härliga underbara säng,. Den madrassen jag har när jag sover hos Martin har han och Andreas lyckats tappa på motervägen, snällt att han la de på "min" sida som vi kallade det för ca 5 år sen haha,.

Lördagen: började med att jag plockade på mig kläder och gick ner till stan med Syster Johanna och hennes bästa vän Linda,. Vi fixade morsdags pressenter och sen bjöd jag dem på en fika på valen.
Efter fikan gick vi hem igen. Jag han även med ett stopp på systemet =).
Timmarna gick och jag hoppade in i en dusch och gjorde vid mig.
Väntade på att underbara Verner som var nere på ett besök skulle höra av sig.
Han hörde av sig och vi bokade att han skulle höra av sig när dem rörde sig mot lyktan.
Jag väntade även in älskade Nina som var på bio.
En timme senare hämtade Verner och hans fyra kompisar upp mig sen körde vi till lyktan.
Ytteligare en timme senare ringde Nina och sa att hon var hemma och redo för att gunga gump hehe. Eller skaka rumpa, välj själv =D.
Vi drog direkt till Kräm och hade en riktigt trevlig kväll. En timme innan stängning blev vi sugna på att gå en runda i regnet men det hade hunnit sluta tyvärr. Vackraste Nina följde mig hem innan hon gick vidare hem mot sitt ♥.

Vackraste Nina ♥







Tack för en underbar kväll ♥

Söndag: Grattis älskade mamma på din dag, japp Morsdagen var kommen. Massa pressenter och en massa kärlek där till ♥.
Efter att ha suttit hemma hela dagen och bara myst och kopplat av bestämmde jag en träff med en förfluten flamma,. Vi gick en ganska lång runda, skrattade och busa som vi alltid gör när vi träffas,. Några timmar senare och lite smått vilse i den lilla skog körde han mig hem igen.

Idag Måndag: Vaknade på strååålande humör, solen sken och dagen på jobb har gått så extremt fort, älskar dagar som är som dessa, uuunderbaart..
Nu är klockan 20:19 och nu väntar jag på min gammla flamma ska hämta upp mig för en promenad i skogen igen. Myysigt värre,. I morgon blir det film mys med älsklingarna Björn & Viktor, lääängtar.

ÄLSKA mitt nya lyckliga liv,. Tack alla som gör livet värt leva och framför allt, tack till mig själv som låtet mig komma så här långt♥

En låt till Dig!, du gamla flamma, Förlåt för gammalt, och tack för nytt.


Nu drar jag,. Bye.


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: