♥Nice..

Två fin fina dagar, välkommna fin fina dagar  ♥..

Igår Tisdag: Jobbade som en toke för att hitta klart sista området innan jag skulle påbörja runda 3 =).
Dagan bara rusa förbi och jag blev klar, wweeyy ^^.
När jag kom hem hoppade jag in i en härlig dusch, gick och klädde på mig mysis kläder och drog för att se bio med Björn, älskade Björn ♥..
Igår såg vi pirates of the caribbean 4 i 3D,. Grym men ettan är lätt bäst än =).
Efter vi varit och sett bion i Höllviken körde vi in till Malmö och gick på mjukglassbuffe,. Livet är verkligen helt underbart igen.. Har saknat att kunna säga det, saknat att skratta så jag får ont i magen,. Livet är just nu så otroligt uppskattat och jag hoppas det håller sig så,.

Idag Onsdag: Har jag varit i Danmark med jobb =).
Inte världs kul att glida runder med en massa präster så man jämt måste tänka på vad man säger men jag biter mig i tungan och skrattar i armen när dem tittar surt på jävliga mig :P.
Vi tittade runt på en as snygg kyrka och kyrkogård,, gick även in i deras krematorium där dem visade innan dem brände kroppen och undertiden man brände så idag fick man se ett lik brinna, en speciell känsla, speciellt när man får se resterna i en spann :S,låter mindre fint än vad det är. Inte alls obehagligt, mest fint och rogivande. Nu låter jag säkert sjuk men det ingår i vårt jobb och man ser det inte som det låter när man jobbar med det eller upplever det.
Vi har en del busiga pojkar där jag jobbade och när dem försvann hittade jag dem snabbt i en naken staty, hängandes i pattarna på henne haha :P härliga pågar  ♥,. Om det finns bilder?, OM det finns hehe, jag var väll där ;).

Först lite bilder på kyrkan sen bilder på pågarna i pattarna.
























































Nu blir det mys för mig,.
Hänger kanske med Andre ut för att köra och leta efter fina platser utanför trelle♥

Ha en underbar onsdag kväll för det ska jag =D

Kommentarer
Postat av: Manne

Va? Du skojar första liket. haha amen gud jag har nog sett mer än tio lik. Tvättat dom och klätt dom hittat dom suttit med dom när dom dött... Så gisses men gud... Du skojar. Oj. OMG.... haha Akta så du inte får mardrömmar efter... haha fast de ena liket tar inte de andra... haha

2011-05-25 @ 21:04:35
URL: http://bellsiboo.blogg.se/
Postat av: Christine

Hur kan man se det som ett skämt??, Jag tar inte mitt jobb som en tävling om vem som sett flest lik eller inte. Du borde skämmas som skriver som du gör. Visa dem döda respekt!!! / Mvh irriterad blogg ägare

2011-05-25 @ 22:45:41
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Manne

ojdå, tävling nä verkligen inte. Och ja jag visa dom döda respekt. Som ett skämt nä du läs noga en gång till. Det var ett hån mot dig inget annat.... Tycker du ska öppna dina ögon och läsa en gång till... Kvinnan lilla...

2011-05-27 @ 15:15:14
URL: http://bellsiboo.blogg.se/
Postat av: Christine

Hån?, så du menar att du hånar människor för att dem inte sett en död människa?,. Ditt tänk är verkligen helt utanför det normala. Jag förstår inte ens varför du lägger ner din energi här på denna bloggen, du söker ovänner och en sådan hittar du inte här. Jag lägger inte energi på människor som beter sig som du. Hoppas du vinner på att tracka människor en dag, så du inte dör ensam och övergiven. Gör det bästa av livet i stället för att smutsa ner dig. Du har stannat i en ålder jag länge sen passareade och just av den anledningen sysslar jag inte med att håna människor eller bli fjortis sur på dem som väljer att håna människor, varför man nu vill pyssla med sånt :S aja, är man den personen så vet man nog varför man gör så och det hör väll till. Jag har en otrolig massa underbara människor i mitt liv som älskar mig, och du gör så dem ogillar dig, ryktet sprids och du blir ensam och kvar är bara en massa människor som inte tål den där Madde frid Wigren. Är det värt det?,. Ställ frågan tyst till dig själv,. Lägg energi på saker du vinner på i stället. Nu får du inte mer energi av mig.

2011-05-27 @ 18:50:36
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Manne

Madde frid wigren? Vem är hon? Skriv rätt på efternamnen först om du hade tänkt hänga ut mig.. haha ensam kvar? hmm nä du... Hmm orka.

2011-05-30 @ 22:19:51
URL: http://bellsiboo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, sorry, men man stör ju sig bara på sådana här kommentarer. I alla fall så gör jag det... Inte för att jag känner någon av er särskilt bra. Det är alltså inte så att jag väljer sida rent personlighetsmässigt, men snälla! Jag antar att jag är förlorare i tävlingen, för jag har inte sett en enda död människa. Det känns helt okej, måste jag säga, och om det inte är det för någon annan så är det lugnt för mig... HAHA! Såååå om man tänker efter så är det kanske så att jag valde sida rent personlighetsmässigt också. Tycker att det är en smula förkastligt att försöka håna någon för en sådan här sak... HAHAHA!

2011-05-31 @ 19:39:43

♥Skriv gärna en rad♥: