♥Söndag kväll =)

Ja då var det söndags kväll och dagar har gått sen jag bloggade igen :P.
Har haft massor att göra med min nya goa vän Björn och hans son =), Varit på tivoli, ätit glass i höllviken, pratat massa massa om konsiga mäniskor och knäppa beteenden :P, letat lägenhet till mig (tuuusen tack för all hjälp) m.m.

Idag har jag träffat upp Martin som kötp en tequila rose till mig när han var i Tyskland, så jävla gulligt ♥. Snart är det 11år sen jag träffade honom första gången =), 3års förhållande och resterande i en otrolig vänskap, vi är dem ända som verkligen vet allt om varandra och det är skönt att ha en sådan person i sitt liv med,.

Nu sitter jag ny äten med mat och glass i hela magen, inte mått illa alls idag faktiskt, skönt =).
i morgon ska jag försöka flörta till mig en tur i Malmö med någon, någon som känner sig manad? :P,, måste titta efter en ny bikini och en resväska, bara lite mer än en månad innan man sitter på flyget till Barcelona =).

Nu ska jag farmvilla vidare på face hehe, Björn är snart hemma och har lovat att skicka iväg den sak jag fattas där hahaha, nöörden ME!.

Ha det bäst alla och ta vara på ALLT du har♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: