♥Tack..

Först vill jag gå in på mina senaste kommentarer.
Tack♥..
Känns skönt att någon förstår och hjälper med en lite vänlig "spark" i rumpan.
Jag har aldrig varit den som tagit i mot hjälp, jag lät knappt min psykolog hjälpa,,,. För vem vill belasta någon annan med flit!?.. Ja så har jag alltid sett på saken. Angående att studera har jag faktiskt funderat i massor =), jag skulle vela jobba som fotograf eller som designer, dock är det många inom dem yrken MEN det är inte anlednigen till att jag inte söker utan pågrund av mitt trasiga psyke och självkänsla. Låter kanske helt skumt att gå miste om ett framtid för att man är lite trasig?. Jag har tänkt att ta tag i den stora biten med lägenhet nu så jag kan bli lite självständig och få jobba på mitt mående i MIN miljö,, bara det osar ju lycka ;).
När jag hittat mitt eget och tagit det "stora steget" så kommer jag kunna känna efter på ett helt annat plan vad jag vill åsta komma med och i mitt liv,. Så vem vet det blir kanske en önskvärd utbildning =).
Jag har ju utbildat mig till djurskötare genom min gymnasie utbildning men annars har jag faktiskt inte haft någon lust till att plugga och inte mycket annat heller tyvärr.
Jag hoppas ni fått svar på era kommentarer,.
Vill bara passa på och nämna att era kommentarer är guld, alltid kul att veta att man har någon där i bakgrunden som följer en och ger en sina svar på mina tal när jag önskar mig en annan syn på saker.♥

Till dagens inlägg:

Jag är TOTALT slut i kropp och skalle idag hehe,.
var i väg med underbarste Björn igår,. Fick ett sms där han skev att han hade en överraskning till mig ^^.
Visst är det bara såå härligt med vänner som vet när man behöver en utan att man behöver säga något!? Jag satt spänt när han hämtade mig, mina tankar hade sprungit hela dagen med tankar på vad det kunde vara :P.
När han hämtade upp mig tjugo över 7 körde vi först och åt sen ut mot Höllviken,. Vi gick upp för en trappa och det blev BIO, wiiiii♥,. Underbara underbara människa och vän hade bjudit mig på fast and furious 5, GISSA om det killade i kusen i nästan 2 timmar,. Bilar är ju något av det bästa jag vet och dem där filmerna ,,, här kommer mitt erkännande, - Är något jag verkligen går i gång på hehe.
TACK!! Björn för en helt otroligt trevlig kväll och tack för du kom som en räddare i nöden i min tunga vardag.

Idag har det bara varit jobb och nu slappa =),. Blir ju faktiskt att heja på Erik och Sverige ikväll,♥
Sen bums i säng och i morgon gott folk är det vår välförtjänta FREEDAAG!!!

Ha en bra kväll mina kära läsare och vänner,.
Eder Stina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar för du skriver direkt från hjärtat.

Dina bilder är fantastiska så vore det bra att sasa på en fotoutbildning.Idag kan man få studiebidrag till det mesta.Om det är svårt med jobb kan man alltid söka frilansjobb.

Lita på dig slälv och jag tror inte att du är svag och går under. Du verkar vara en driftig stark person som vet vad du vill.Ge inte upp utan kämpa vidare mot det mål du vill. DU KAN!!

2011-05-12 @ 20:07:11

♥Skriv gärna en rad♥: