♥Visst är det konstigt!!?..

.... Ja lite konstigt är det nog att man alltid har något i skallen man vill få med i sin blogg när man går i sin ensamhet på jobb. Man drömmer sig nästan hem lite för att få ner det snabbt innan minnet sviker, men när man sen kommer hem är man totalt slut i hela kroppen och i skallen att man egentligen bara vill skriva over and out och krypa i sängs efter en vaarm lååång härlig dusch,. Men eftersom ni håller mig trogen så håller jag er trogna. Jag skriver ju dock blogg mest för min skull =). Kul att titta tillbaka på allt man åsta kommit och det man önska att man inte åsta kom :P
Tabbarna är även dem en del av den jag formats till så hur tokig bakgrunden än kan se ut så vore jag inte den underbara figur jag idag är utan den.

Idag har varit en regnig och grå dag och jag skulle nog kunna fylla bloggen med gnäll, om jag vore den som var den =). Jag är inte den gnälliga typen direkt, för fy fan vad mycket jag skulle ha och gnälla över hela dagarna då och hur skoj skulle det vara?.. Man är väll ingen bitter fitta?,

Jag har haft mina sämre dagar men just nu känns dem bara ljusare och ljusare.
Speciellt ljusa blir dem när jag tänker på hur många idioter det finns där ute och ännu ljusare blir dem när jag påminner mig själv att jag ikke är en av dem ;).

För er som inte vet vad jag jobbar med så jobbar jag ute ett på en kyrkogård, inget tak att gömma sig under när naturen har sin gång. Min skalla har idag blivit två gånger så stor och tömmning av spån blev ett måste.

Tänkte slänga in lite bilder på vad jag åstakommit =).

Före:


Efter:

 

Lite bilder från ett av mina 3000 gravställen som jag sköter.

Lite om gårdagen:
Igår vaknade jag runt elva pigg men gäspig, seg men rastlös :S, hur går det ihop?.
När klockan slog tolv skrek mamma att dem skulle dra för Johanna (min syster) skulle spela match,. Jag fick ett infall och slängde på mig kläder och rusa ner, jag pallade inte sitta hemma.
Jag följde med och hejade på henne. Dem spelar i A laget nu så det är svåra lag dem möter och lika så igår. Dem mötte Höllviken och förlorade tyvärr med 1-0 vilket är helt otroligt bra.


När matchen var slut körde vi hem, jag kopplade av några timmar för att sen träffa upp Björn efter att han varit på kalas. Vi körde in till Malmö och gick på mjukglass buffe, det hade jag aldrig någonsin varit med om innan så det var en glädjande tur och överraskning. man fick styla till sin egen mjukglass och det såg snyggare ut i verkligheten än på bild :P

Efter en super trevlig kväll i Malmö körde vi hem tröttna och belåtna.

Tusen tack än en gång för en heeelt underbar kväll♥  Tack för du förgyller mina dagar, du är en underbar vän och dig kommer jag behålla i all framtid och oändlighet.

 

Nu blir det såsa och sega sen bara titta tv innan sängen lockar♥.
Ha en mysig måndag kväll.
Kramar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju bara en grymt härlig tjej!

Undrar bara hur gammal du är?

Stå på dig för du kommer att lyckas bra

Alltid trevligt att läsa dina bloggar.

2011-05-16 @ 17:58:57

♥Skriv gärna en rad♥: