♥ I en drömmares värld

Att drömma är att glömma bort verkligheten för en kort stund.

Haft en lugn och skön dag hemma innan jag gick ner till stan för att möta upp Anders.
Vi åt en helt fantastisk god sushi neri i stan. Efter det gick vi hem till mig och tittade en film.
När klockan var tio i elva följde jag honom till bussen och tackade för idag..
På väg hem, ensam i mörkret slog dem mig.. Tankarna...Drömmarna,..

Bläddrade igenom facebook och möttes av massa bilder på nyfödda bebisar.
Visst jag har år kvar att skaffa en familj och mycket annat men försök att intala min frustration det.
Jag längtar så otroligt mycket att ha en harmonisk, lugn och mysig kille här hemma som man kan finna sin egen ro i. Att tända en massa levande ljus och bara krypa tätt intill. Julen närmar sig, jag älskar julen. Att få pyssla och göra det extremt mysigt här hemma. Men jag vill ha någon att dela det med. Man ska inte stressa men nu har jag varit singel i 1 år, 2 jular 2 nyår.... Det plågar mig verkligen. Jag är mycket sällan ute och festar, att ragga via internet är väll inte så lockande och jag tänker ju inte direkt fånga in brevbäraren så hur går man till väga?..

Jag pratar med Tobias än idag, jag har inte riktigt fattat om vi träffas än eller om han släppt oss,. Han säger att han inte släppt mig men har sett honom en gång på ett par veckor och det känns som han kommer längre och längre bort. Vi har träffats en gång sen jag fyllde år och även om jag älskade precis allt som hände den dagen/kvällen så känns det inte riktigt bra då man knappt ses annars. Vill känna kärlek, närhet m.m inte en gång på flera veckor utan jämt. Jag vill bo med någon, ha någon som kommer hem varje kväll och är GLAD över att se mig ♥ just som jag är glad över att se dig.

Åååh hatar att jag är en drömmare med starka mål... Ensam tar jag mig inte någonstans....
Vem vill ha vem som helst,? jag håller mig singel tills rätt är rätt.
Ingen brottska, men mycket längtan och frustration.

God natt ♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: