♥ Grattis mammse

Idag har jag varit iväg och firat mamma som fyllde äldre.
Blev smörgåstårta, mummmaa ♥.
Det blev en del folk så vi fick äta i skift :P men det passade mig bra för då fick jag passat på att umgås med min älskade syster.

Är riktigt seg i skallen, klockan är 00:32 och jag funderar på att ta på mig och gå en runda, haatar att vara arbetslös, alla dagar ser likadana ut och att längta efter helgen är bara löjligt =/.

Sitter och väntar på att Tobias ska ringa och säga godnatt till mig och att vänta är rätt tråkigt, :P.
Många tankar har gått i mitt huvud idag, min barndum har spökat rätt mycket =(.
Det har fått mig att tänka på en massa saker och försöker komma in på andra banor.
Ibland undrar man varför man aggerar på vissa sätt och tänker på vissa sätt. Man funderar över varför man alltid är vis och använder meningar som - tänka innan man talar och aggera där efter när man sen i själva verket står som ett fån efter en värdelös handling. Jag pratar inte i nu form utan bara rent allmänt.
Btw så får ni ursäkta min usla stavning i denna blogg, dyslexi deluxe.

Jag har börjat ångra mina katter, JA dem är jätte fina att titta på men dem vill fan aldrig mysa och förstör mitt hem totalt, mina väggar och min helt nya soffa för 11.500 är ju snart bara till att kasta ut =/ har ALDRIG haft sån här otur med katter förut =/. Man kämpar varje dag med "lydnad" men dem riktigt jäävlas med mig, suck =(.

Tror jag trillat ner i någon svacka, borde undvika allt och alla just nu.
Aja, hoppas jag vaknar med solen i morgon hehe :P.
Nu tror jag fan att jag tar mig en promenad =D.

Sov gott för er som inte redan gör det. De flesta har ju jobb.
//Bitter fittan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge inte upp snäckan! Du hittar nog snart ett nytt jobb,så framåt som du tycks vara. Gissar du haft säsongsarbete på kyrkogården?

Synd med dina katter. Har du försökt med klösträ? Det funkade på vår katt.

Ha en skön helg!

2011-10-14 @ 10:36:12
Postat av: Christine

Kämpar på =). Sökte jobb på Mc dolnads igår, känns lite deprimerande men det är ett jobb så länge. Ja det var bara säsong och efter "2"år där så tog det slut =(. Jag har ett klösträ ör kattungar, ska byta ut det efter den 25 mot ett som går rån golv till tak och hoppas det hjälper. Tack detsamma =)

2011-10-14 @ 13:06:14
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Manne

Ibland behöver dom något för att kunna sträcka sig och klättra.... Min katt själv likadan han klöste på allt men det blev bättre när han blev äldre och när han fick sin stora klös bräda där han kunde klättra och gömma sig... Katt ungar är som små bebisar dom testar en till max, själv hade jag en spray flaska med vatten så varje gång dom rörde nått dom inte fick så fick dom smaka på vatten.... :) Testa och se om det hjälper.... :)

2011-10-16 @ 22:12:32
URL: http://bellsiboo.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: