♥Break a leg!

Tydligen blev mitt förra inlägg missuppfattat och det gillas inte.
Jag är en bekräftelse freak som får bekräftningar genom närhet.

Jag är lite av missbrukare när det gäller närhet och kan falla ganska snabbt en timme utan någon som hellst närhet,. Jag kan reta mig på allt och känna mig sårad!. Jag har gått och pratat för min "störning" men aldrig riktigt sett det som ett problem då jag alltid haft någon där, oftast av helt fel anledning men alltid haft någon där. Jag har hållt mig singel i 1år nu och kroppen har jobbat hårt för att hålla sig från närhet, två gånger föll jag men tog mig ur det så fort bara möjligt, dejtade 2 i exakt 2 veckor och där bröt JAG! för dem sem inte förstår mitt beroende kommer säkert tycka att det är hel sjukt löjligt, men för mig att bryta med någon som behövde mig det är starkt, det är stort. För er som följer min blogg vet även att jag var nära på att flytta till Stockholm för mitt starka behov av närhet vilket INTE måste innebära sex utan all sorts hud kontakt. Jag går aldrig in i något utan känslor men tack vara mitt beroende kan jag bli kär på 2 röda och ett förhållande efter en vecka och säga älska efter 3.

Jag har jobbat hårt med mitt beroende och som sagt varit singel i 1år. Idag har jag hittat tillbaka till mitt ex, vi har träffats i över 1 månad utan att slänga ut viktiga ord, utan att rusa in i ett förhållande för jag vill just som han att allt ska bli rätt,vara rätt och HÅLLA!.
Men visst sviker min "bakgrund" mig, mitt missbruk finns kvar i djupet och ibland kan jag bli sjukt frustrerad utan pussar och närhet och blir grinig. Jag antar att jag är i en liten svacka nu då han inte märker av förändning i närheten men jag gör. Jag vill typ klättra ner Tobias så jag har nog fått ett exterm fall för en dag,. Jag hoppas det släpper annars får jag gå på mina möten igen.

Nu har jag lättat mig och hoppas ni förstår mig rätt, jag har lärt mig leva med mitt beroende. Det är mindre lönt att någon höjer ögonbryn för jag är totalt öppen med detta med varje gång jag träffat någon.
Jag är inte den som gnäller utan att ta tag i problemen, jag har sökt hjälp och det har hjälpt mig mycket.

Man måste först inse att man har ett problem och sen måste man ta tag i det!!..

Sköt om er alla där ute, INGEN är perfekt och inte ens jag:P

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: