♥Heelt fantastisk

Haft en helt fantastisk födelsedag med gratulationer som bara strömmat in och pressenter som förgyllt min lilla lägenhet. Familjen var här och firade mig och i morgon blir det fika med Helena på stan, nästa helg ska Anders fira mig med resturange & lycktan och mycket mer att se fram imot =)..

Bara en liten sak fattas, Du!... Fan vad jag saknat dig idag =/.
När familjen gått var ljusen fortfarande tända, bryan adams sjöng så mysigt för mig och ensam satt jag.
Ta mig inte fel, jag är grymt tacksam för allt idag men jag har kommit till den punkten (dock redan för många år sen) där jag vill stadga mig och hitta min bästa vän/andra hälft. För några dagen sen fick jag rygger av någon jag trodde mig ha som "mitt på det torra" som han bad mig kalla honom/oss.

Tänk vad allt kan vända snabbt?.

Vill han ska veta att jag saknar honom samtidigt som jag inte vill,. Vill inte han ska veta att jag lider utan honom, att han lyckades ge mig det igen.. Men visst skulle man ljuga om man inte insåg faktum?.
Jag vet att han aldrig med flit skulle skada eller såra mig så det jag skriver låter antagligen värre än vad det är. Hade han sett oss tillsammans om flera år hade han inte gått och eftersom han inte gjorde det så skonade han mig. Så måste man se det!.

Så tack antar jag =/ för du skonade mig från många kära år om du bara tänkt lämna mig senare.

NU ska denna 26åringen titta lite tv igen,. Får man ju börja öva på att säga 26 när folk frågar, brukar ta tid det där :P Tur man har ett person nr så man alltid kan kolla upp någon databas när man hamnar i 40års krisen och tror man är 20 när man står där i sina tajta byxor och u-ringning som blottar upptryckta "pattar".

Haha AJA! livet har SIN gång.. ♥

Nanna gott folket..

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: