♥Jag lovade..

att inte nämna honom här något mer....
Men jag behöver skriva av mig!...

Mitt hjärta river och tankarna springer bara runt och runt...
Idag var dagen då jag trodde vi skulle lösa det som satt sig framför oss vad det nu är?.
Gå vidare och få vara dem vi är för varandra.

Jag vill tillbaka till glittriga ögon och glimten av tänder som syns under ett äkta leende.
Ska man behöva välja en annan väg? Söka vidare i livet?
Förlora honom igen?..

Som jag skrev igår så vet jag inte alls vad jag känner längre och ännu mindre idag.
Känner mig bara sjukt tom!...

Man kan inte vara ensam med stark vilja att lösa något för det går inte..

När jag försökte förklara hur jag kände idag och få svar så vi kunde bearbeta och gå vidare fick jag luren i örat,.. Hur kan det vara så här?? jag förstår inte.. Vi var ju så bra, varför driver du ifrån mig? och varför fortsätter du driva bort?.

Inga svar idag heller... Borde man släppa? igen... =(

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: